רשומות

רשומות
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22

SHOPIFY

קידום אתרים

קידום אתרים אורגני, ממומן ופרסום באינטרנט ורשתות חברתיות

יום שני, 21 באוקטובר 2013

טיפים לבניית קישורים נכונה

בניית קישורים היא אחת הדרכים המובילות לקידום האתר שלך בגוגל. למעשה גוגל דורשת ממך לחלוק קישורים וככל שיהיו קישורים אליך במקומות שונים אך רלוונטיים ברחבי הרשת, כך הקידום הוא יותר איכותי ויותר יעיל מבחינת גוגל. הנושא של בניית קישורים הוא מדע מדוייק אך מדע שדורש גם ניסיון ויצירתיות ולכן מומלץ לפנות לחברת קידום אתרים מקצועית שתלווה את התהליך ותבצע אותו עבור העסק שלכם. 

ובכל זאת, הנה כמה טיפים לבניית קישורים:

1. חשוב לדעת שישנם כמה סוגים של קישורים שניתן לבנות והם יקדמו את האתר שלכם. קישורים אליכם הם כמובן הקישורים החשובים ביותר. ככל שהאתר שבו אתם מציבים את הקישור הוא אתר מוכר ומקודם יותר כך הקישור יהיה איכותי יותר. קישורים נוספים הם קישורים פנימיים בתוך האתר בין העמודים השונים וקישורים שמהווים למעשה סדרה של קישורים אליכם (למשל סדרת כתבות בתוך פורטל נושאים). 

2. תלמדו מה המתחרים שלכם עושים: האתרים שמופיעים הכי למעלה בתוצאות החיפוש של מילות המפתח שמקדמות את האתר שלכם, הם אתרים שכדאי לעקוב אחריהם. אם תוכלו להכניס את הקישור לאתר שלכם לאחד האתרים האלו, תזכו למינוף משמעותי. 

3. עשו מחקר מילות מפתח גדול ומורחב: לפעמים התחרות על מילות מפתח גדולה כל כך שישנם הרבה אתרים שיתקשו להתקדם ברשימת התוצאות. לכן מומלץ להרחיב את החיפוש ולאתר גם מילות מפתח פחות תחרותיות. 

קישורים הם חלק בלתי נפרד מעבודת קידום האתר שלכם. ככל שתקראו, תלמדו ותחקרו את הנושא תגלו שמדובר בהתעסקות יצירתית מאד ומשתלמת מאד. כאמור בגלל שמדובר בעבודה רצינית, מומלץ לבחור חברת קידום אתרים מקצועית ומנוסה שתבצע את החלפת הקישורים עבורכם.